Nézz vissza 2025 februárjában, vagy iratkozz fel a hírlevélre!
A kurzus a játékelmélet alapvető fogalmaiba ad betekintést, és demonstrálja a megközelítési módok hálózati alkalmazását mérnöki rendszerek esetén.A fő tárgyalásra kerülő témakörök a következők: Bimátrix és evolúciós játékok, kooperatív játékok, párosítási problémák, egyensúly-fogalmak, osztozkodáselmélet és szavazási problémák. A bemutatott alkalmazási példák az energetika és a telekommunikáció témaköréhez kötődnek.
A kurzus a játékelmélet alapvető fogalmaiba ad betekintést, és demonstrálja a megközelítési módok hálózati alkalmazását mérnöki rendszerek esetén.A fő tárgyalásra kerülő témakörök a következők: Bimátrix és evolúciós játékok, kooperatív játékok, párosítási problémák, egyensúly-fogalmak, osztozkodáselmélet és szavazási problémák. A bemutatott alkalmazási példák az energetika és a telekommunikáció témaköréhez kötődnek.
Aláírás feltételei: A félév során egy számonkérő teszt megírása kötelező (Moodle). A tesztre maximum 35 pont kapható. Aláírás Az aláírás félévközi megszerzésének szükséges feltétele a teszten legalább.16 pont elérése Megajánlott jegy: A kurzus végén a számonkérő teszt össz-pontszáma alapján a jegyek ponthatára a következő: • 0-15 pont – elégtelen • 16-20 pont – elégséges • 21-25 pont – közepes • 26-30 pont – jó • 31-35 pont – jeles
Valóban le szeretnél jelentkezni a kurzusidőpontról?